Prowadzone rejestry, ewidencje i archiwa w Urzędzie Gminy Krasne
W Urzędzie Gminy Krasne prowadzone są następujące rejestry, ewidencje i archiwa:
Stanowisko ds. kadr, obronnych i obsługi Rady Gminy
- rejestr uchwał Rady Gminy;
- rejestr zarządzeń Wójta Gminy;
- rejestr interpelacji i wniosków radnych;
- rejestr skarg i wniosków;
- książka kontroli zewnętrznych;
- ewidencja delegacji służbowych;
- ewidencja zatrudnienia;
- archiwum oraz ewidencje akt przyjętych z komórek organizacyjnych;
- rejestr gminnych jednostek organizacyjnych;
- ewidencja czasu pracy;
Stanowisko ds. inwestycji, gospodarki gruntami i drogownictwa
- gminna ewidencja zabytków
Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami:
- rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych;
- wykaz przedsiębiorców posiadających zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych z terenu Gminy Krasne
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat:
- ewidencja podatników podatku rolnego, od nieruchomości i leśnego;
- rejestr podań: umorzenia, odroczenia, ulgi;
- rejestr ulg inwestycyjnych;
- rejestr ulg z tytułu zakupu gruntów;
Stanowisko ds. pomocy publicznej:
- ewidencja podatku od środków transportowych;
- ewidencja podań;
- ewidencja czynszów;
- ewidencja pomocy publicznej;
Stanowisko ds. obsługi informatycznej:
Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy unijnych i działalności gospodarczej:
Informacja o sposobach i zasadach udostępniania danych zawartych w rejestrach, ewidencjach i archiwach:
Dane zawarte w prowadzonych rejestrach i ewidencjach udostępniane są w siedzibie Urzędu Gminy na wniosek zainteresowanego podmiotu. Informacji udziela pracownik prowadzący dany rejestr bądź ewidencję z zastrzeżeniem informacji, których udostępnienie podlega ograniczeniu w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych oraz o ochronie innych tajemnic ustawowo chronionych.