Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Urzedu Gminy w Krasnem
Urząd Gminy Krasne zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzedu Gminy w Krasnem.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- filmy nie posiadają napisów dla osób niesłyszących,
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo,
Wyłączenia
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności,
- filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Sylweriusz Sztukert.
- E-mail: sylwek@krasne.pl
- Telefon: 23 671 00 17
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wójt Gminy Krasne
- Adres: Wójt Gminy Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne
- E-mail: ug_krasne@krasne.pl
- Telefon: 23 671 00 17
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Urzędu Gminy w Krasnem zlokalizowany jest w miejscowości Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne.
- do budynku prowadzą 2 wejścia główne do których prowadzą schody, oraz 1 wejście tylne przy którym znajduje się podjazd dla osób na wózkach, znajdujący się przy schodach.
- nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
- wejścia nie są zabezpieczone bramkami.
- w budynku nie ma windy.
- dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. Na wyższe piętra prowadzą schody.
- przed budynkiem nie wyznaczono miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
- do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- w budynku nie ma pętli indukcyjnych.
- w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braillea ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Informacje dodatkowe
Ułatwienia
brak
Inne informacje i oświadczenia
Dokłada się starań, aby na bieżąco usuwać stwierdzane bariery na stronie internetowej