Koordynator ds. dostępności
Zarządzeniem Nr 68/2020 z dnia 30 września 2020 roku Wójt Gminy Krasne wyznaczył Pana Sylweriusza Sztukert - Inspektora ds. obsługi informatycznej do pełnienia funkcji Koordynatora do spraw.
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności wynika z obowiązku nałożonego na wszystkie podmioty publiczne przez ustawę z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- monitorowanie działalności Urzędu Gminy i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Dane kontaktowe:
Koordynator ds. dostępności – Sylweriusz Sztukert
adres do korespondencji: Urząd Gminy Krasne, ul. Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne
telefon: 236710017 wew. 28
e-mail: sylwek@krasne.pl